tisdag 18 december 2012

FULL DAG



Sjukgymnasten med stretching av muskler o akupunktur på triggerpunkter på mina ben...aj satan vad det kändes - skrek o blev helt genomsvettig....inte riktigt min grej, men går med på vad som helst OM man kan slippa värken :(

Storhandlat julmaten....mat till både folk o fä. Katter, hundar o hästar inräknade ...jaja o Geten ska väl få en julklapp också =)

Varit på Hööks o köpte julklappar OCH tyglar till Mr Bubbel o nya stigläder till min sadel !
...Köpt gotte på systemet & även där julklappar!!!
Var en runda på Charlies också men där hittade jag inte nåt...

Väl hemma blev det lite stall o ridhusjobb.
Desutom har vi "tvångsgosat" lite fölisar o grimmat på dom !

Efter kvällsmatning har jag kokat en omgång knäck igen....
Några med inslag av polkagris .

Nu sovelisova, gonatt

//Bubbel - vill ha ett träns, inte bara tyglar

Inga kommentarer: