måndag 7 januari 2013

HÄRLIGT SMS

Akupunktur i nacken hos sjukgymnasten i dag...oskönt! Dessutom skakade hon lite på sitt huvud o vet inte i vilken ände hon ska börja med min förbannade kropp, idag känner jag mig så förbannat less på den att jag önskar att den gick att byta ut helt o hållet...gör fruktansvärt ont bara nån trycker på mina muskler, rygg o armar ....
Fortsätter mina tränings övningar som tidigare men vill ju ha lite positiva resultat.
Jag vill rida o ha roligt inte stå vid sidan om ....skitkropp!!!

Idag har jag fått ett spännande sms som gjorde mig jätte glad !!!!
Vi får väl se vad beskedet blir????
Uppskattning av mitt arbete tycker jag om !

Hästarna är fräscha o glada att lektionerna är igång . Eleverna tyckte dock att instruktören var taggad...jaja, har ju inte haft nån lektion i helgen o då måste man ju "tjata" av sig...haha

Bokat kiropraktorn till nästa vecka...dags att se över några hästar!

I morgon kommer vetto o vaccinerar unghästar o lite annat!!!

Vi ska även hinna jobba lite med Nawell o fota/filma honom lite.

Dags att hoppa i sängen. Är övertrött

//Bubbel - skuttat på lektion




Inga kommentarer: