torsdag 4 april 2013

JAPP EFFEKTIV VA DET

 
 
Fick fika besök iförmiddags...trevligt när dom tar kladdkaka med sig , här finns ju sällan nåt att bjuda på. Tack Pia :)
Sopis va med också....

 
Gårdagen var en förbaskat effektiv o bra dag.
Hann med hovis på förmiddagen, blev bjuden på lunch. Hämtade Nadde o sen jobbade vi med ett gäng hästar. Nawell fick jobba med sadel och i lina, promenixträndae o borstade unhghästar, hade lektion , påbörjade min SAM ansökan - har ju mer mark som ska in i systemet i år ....dessutom har jag fått lite nya griller på hjärnan...vi får väl se vad som händer !!!???!!!
 
 


Idag är ett pass i det dammiga ridhuset avklarat - otrevligt att jobba där nu. Måtte snön smälta bort på ridbanan så man kan vara ute. Det nya ridhusunderlaget måste in också så snart det smällt i sandhögen...ja även på ridbanan.
Ikväll blir det avslutning på danskursen i Vetlanda och det ser jag fram emot.
 
Lycka har bestämt sig från att ta semester från ridningen nu o det tycker jag hon gör rätt i för i morgon är det en månad till beräknad fölning. Men hon är en underbart snäll liten häst som traskat runt o hjälpt elever så här länge av sin dräktighet men nu är magen tjock.
Den i magen är e: Zuidenwind - Bernstein - Magritte
 
//Bubbel - rund om magen trots att jag inte är dräktig



Inga kommentarer: