onsdag 12 juni 2013

HOPPSAN SÅ DET KAN BLI

Idag har jag beställt semin till Belthia LH e: Nobel - Stanford. Hon får gå till Common Sense i år. Vi fortsätter på hopptemat

Lukretsia ( Lycka) e: Bernstein - Magritte som jag INTE skulle betäcka sa i morse att det vill hon visst och då får hon som hon vill. Valet föll på Carlton Hill.
Amfhyr LH e: Bernstein - Maraton visar igen brunst men vi ger väl henne nån dag till....

Tvättar stall för fulla muggar. Uteboxar klara, en fölbox, tvättat av hela framsidan på stora stallet och tagit 7 boxar där inne....nu har jag en box kvar där + 3 spiltor där och sen får jag ta seminstallet när där är hyffsat tomt nån gång framöver :)
Ohhhh ser så fint och fräscht ut när man tvättat. Mkt att strö upp sen !!!

Drar av vintertäckena med högrtycken också när jag ändå är igång. Dom blir ju lite , lite renare ialla fall . Känns ju lite B att dom fortfarande hängde framme i stallet , men man är ju inte sugen på att lägga skitiga täcken i täckes hyllan.

Nähäpp nu ska jag åka på en liten vattenrunda och gosa med lite hästmular.

//Bubbel - tänker bli riden lite senare
Carlton Hill

Common Sense
Bilderna lånade från Gränsbo Stuteri´s hemsida

Inga kommentarer: