tisdag 20 augusti 2013

MISSHANDLAD

Landat i soffan. Har så j*vla ont i min vad så jag kräks nästan. Fick den helt misshandlad av sjukgymnasten i dag. Hon gjorde en triggerpunkts akupunktur och fyyyyyyyyyyy faaaan vad det gör ont ....som om nån skär i mig med kniv. Var nästan svimnings varning på mig när hon höll på o man har ju bara lust att sparka iväg människan med det andra benet....kanske nåt att tänka på till nästa onsdag när hon ska plåga mig igen.

Passade på att köpa nya bra gång/jobba i stallet skor när jag ändå var i stan, hamnade på Skopunkten och det blev några vinterskor också. Gäller att passa på när man hittar nåt som passar dom knasiga fotisarna och där man får i sina inlägg!!



 
Tog för många timmar i stan. Behövde fylla på medicin skåpet och handlade sen inför fredagens kräftskiva!
 
Som avslut på dagen har jag ridit Hexagon en stund- känns bra att han ska få nya skor i morgon för han är väldigt snubblig nu!!
 
Bosse gick superfint i kväll , efter jobbepasset fick hon traska upp till Stora Heda några dagar. Inte mkt bete här hemma!
 
Bennjie baby är bättre i sin fot men fortfarande halt. Han o mamsie fick ialla fall vara ute en stund nu i kväll!!
 
Nu lite galna Hollywood fruar
 
I morgon bitti kommer hovis och sen ska jag måla vitt på uteboxarna och några stallfönster - ja o sen är det ju vanliga lektioner o sånt förstås.
 
//Bubbel - myser

Inga kommentarer: