onsdag 22 januari 2014

HALT

Idag är jag superhalt...suck. Min vänsterhäl verkar helt gett upp. Tur jag ska till sjukgymnasten i morgon i alla fall! Måste nog ta tag i o söka nån liten Dr som kan titta på den för så kan den ju inte bete sig! Att ha den ständigt tejpad är nog inte heller så bra?!?!?!
Dubbelpass på sjukhuset i morgon och får luncha där då jag har en timmes väntan!!!

Kylan håller i sig och idag har jag fått sanda lite vägar till hagarna uppe på fältet. Det är liksom överfullt med vatten i brunnen så det rinner floder lite både här och där...trycker på från backen. I Bubbels hagingång är det 30 cm tjockis och det bygger på hela tiden trots att jag gjorde en "kanal" häromdagen.

Haft privatlektioner i dag och det är ju trevligt, extra trevligt när dom får lite aha upplevelser :)

I kväll har medryttarna varit här och trimmat sina hästisar och jag tog faktiskt kväll lite tidigare, även om jag fick gå ut och kvällsmata förstås.

Försökt mecka lite med min nya dator men jag får minsann inte hemsidan att fungera med denna heller....kanske ska man byta hemsida helt och hållet ???
Nån gratis variant kanske?? Nån som vet nån bra och som är enkel att uppdatera....delge mig väldigt gärna !!!!!
Man klarar sig ju inte utan hemsida....

//Bubbel - har en skridskobana i hagen

Inga kommentarer: