tisdag 11 mars 2014

MAGISAR

Tog förmiddags kaffet och kollade lite härstamningar....mums för avelsnörd
Dagen idag har enbart bestått av privatlektioner och det ger ju mig möjlighet för eget trimmande.

Idag kunde jag faktiskt sitta ner i traven på min älskade gula hästis. Vet inte om ni fattar hur glad jag är för det för det är evighet sen jag kunde det....tänk om, tänk om jag faktiskt kan börja rida lite mer vettigt nu igen. Jag håller mina tummar men ropar inte hej. Vill ju så jätte gärna kunna rida/träna/tävla igen och är förbannat trött på en kropp som hela tiden motarbetar mig.
Men just idag är jag på topphumör och har visslat och trudiluttat mest hela kvällen
 
Fotade fyra mamma magar vid kvällsinsläppet. Skrapat massor av päls på dom också, dessutom blev det lite mysmys samtidigt.




 
Vårpyntat lite vid ridbanan, får man sätta påskfjädrar redan nu??? För i så fall vill jag det...

 
I övrigt har det varit lektioner med sitsträning i dag = träningsvärk ( hoppas jag)
 
Precis kollat på Ryttareliten på TV - bra program !
 
//Bubbel - världens bästa handikapphäst

Inga kommentarer: