lördag 8 mars 2014

NU FÅR DET VARA NOG

Nu får vi minsann ha firat klart våra födelsedagar för detta år..mkt tårta har det blivit och igår kväll åt vi en god middag och umgicks med dom bästa...
. Drack tom en hel öl...haha.
Snäll måste jag varit för jag fick presenter av både elever och bekanta. Ska ta mig en dusch med min duschkräm. Krydda en god middag som får intagas till ett glas vin med mina luktljus och fina blommor på bordet. Kanske har jag på mig mina back on track handskar när jag kollar mello ikväll....haha!! Tack alla goa för presenterna!

 
 Åhhh snart är det földax - no nix not denna fetmage innehåller bara mat. Pinsamt Bosse!!!
Ett antal timmar är tillbringade i ridhuset både i går och idag och några i morgon ska det bli också. Det gillar Sopis - man får sova så gott i sitt favvo hörn då!!!

Nadde har tömkört Bosse på sitt lilla vis i dag ( med longerlinor som tömmar)
Själv tog jag en ridtur på min bästa Bubbla i em !
Nawwis är utsläppt i lösdriften och genast fick vi ett brunstigt sto ( Tian) hoppas dom ska hålla sams, inte skada varandra utan det ska funka i gänget!!!
 

Vi tackar också Lottpotta för denna gång och hoppas hon kommer tillbaka snart . Tiden går så himla fort när man har roligt!!!
 
Nähäpp nu soffan. Hejjar på Sanna i kväll för jag ska minsann se mello !
 
//Bubbel - lite lat
 
 

Inga kommentarer: