måndag 17 mars 2014

SKA VI BYTA ETT TAG?

Dagen idag har varit en bra dag trots halv storm och bitvis strömlöst. Som tur väl är var jag så förberedande att jag fyllt alla vattenbaljor om i fall att och i dom lägena brukar man ju inte ens få strömlöst!!!
 
Haft elever både grupp och privat - lite som en vanligt dag!!!
 
Kasserat trasiga täcken - återanvänder givetvis knäppen mm ...snål smålänning som ju är!
 
Målat på mina projekt. Just nu håller jag på med ett klaffbord som ska fräschas upp!
 
Grrrr för mina hästisar som hoppar ur skorna på löpande band och i dag har här varit lite av hästkris.
Tur att hovis kommer i morgon bitti!!!!!



Bild från prisutdelningen i LB:1 igår Figornio LH ( e: Figaro R)

Köpt ett gäng ekstolpar- sånt kan man aldrig få för mkt av....!

Film från Nawells ( e: Weltman) ridpass i dag. Han börjar fatta vad arbetslivet går ut på...duktig hästis
 
Jag har för närvarande lite hästkris på farmen....finns det någon som har nån att låna ut till framåt sommaren i alla fall. Helst valack  med god ridbarhet och  utb i alla fall LB dressyr, om den kan hoppa bryr vi oss inte om. 155 - 165 cm. Nån vill kanske låna min fina B ponny Råsa under tiden???Hon är världens snällaste ponny - men det vet väl alla
 
//Bubbel - jobbar så mkt jag hinner


Inga kommentarer: