onsdag 11 juni 2014

BETONGARBETERAE

 I kväll har jag varit på kurs igen....jätte roligt att gegga med betong , det är bara fantasin som sätter gränser. Jag har gjutit ett rabarberblad, en handduks kruka , några hjärtan, blommor och krukor. Ska bli spännande att plocka upp allt nästa vecka vid sista kurstillfället och nu blir det att gjuta en massa grejjer här hemma...ni kommer bli bombarderade med betong presenter och jag ska göra iordning ett eget pysselrum nere i brygghuset!!!! Vi får väl se hur länge intresset håller i sig....jag brukar ju tröttna fort på det mesta!!!






 
Som vanligt går dagen åt till ston och bäbisar, lektioner men idag har man sluppit köra vatten för jäklar vad det regnat. Fixat en hage i Stora Heda också och i morgon hoppas jag att några hästisar kan gå dit för betet som finns hemma behövs till alla mammor.
Beställt semin åt några ston.
 
Nu mot sängen för dagen i morgon känns stressig redan innan den börjat...mkt på schemat.
 
//Bubbel - ogillar knott
 
 
 


Inga kommentarer: