söndag 31 maj 2015

NÅGRA DANSSTEG KANSKE ?

God morgon. Frukostar vid TV:n (och datorn) alla hästar är frukostade och utsläppta!

Gårdagen blev inte ledig men det misstänkte jag ju att den inte skulle bli men avslutade dagen med goefika då en uppfödarkompis kom med mumsig hallon/rabarberpaj på kvällskvisten och prata häst är ju alltid trevligt dessutom! Har dessutom god paj kvar så det får nog bli en smask idag också. Antar att den är LCHF...hahahhaha!

Vi hade under dagen besök av Fyrans förra ägare som kom och beundrade tjockishästen :)

Skickade hem ett färdigt seminsto. Nu får vi hålla tummarna för henne!!!

Fixat det jag skulle på ridleden och nu har mannen i huset sitt kvar. Har ju gäster på onsdag så jag måste ta en tur till Kubbaviken ( min rastplats) för där brukar ju tyvärr skräpas ner en hel del mellan varven . Inte av ridande men det är ibland ett partyställe för diffusa fester och man hade väl önskat att dom hade slängt skräp i soptunnan och inte precis överallt !

Tror jag ska försöka hinna med lite Sannex i kväll. Dans mellan 17 - 21 passar mig och eftersom Nadde inte åker på tävling idag då hon inte tyckte att hon hunnit träna nåt och jag håller med, hon har så mkt med sina unghästar att hon ju knappt inte hinner trimma med Nian och han jobbar ju dessutom en hel del annat i verksamheten. Ibland är det inte så lätt att få ihop alla saker man vill göra!

Nähäpp upp med arslet ur soffan...full fart!

//Bubbel - ska mocka skit

Inga kommentarer: