onsdag 9 september 2015

PRODUKTIV

Periodvis har jag varit mkt effektiv denna dag. Kanske inte jätte många steg på stegräknaren idag ( 11828 visade den på när jag tog kväller) men däremot har jag fått mkt gjort. Högtryckstvättat gaveln på stallet, Flyttat Boriz och Nitro till nytt bete, Påbörjat flytten från ena foderkammaren till en annan och där ska så småningom bli ny sadelkammare också. Jisses vad mkt skräp man har att slänga men nu älskar jag ju att slänga så dagen har varit produktiv! Vi har dessutom hunnit löshoppa några hästar och elever har drillats. 4 höbalar är placerade i hagar mm också - så hästarna kan fortsätta gå ute och ha fri tillgång på mat = lite mindre höbärande för mig!!
 
 
 

Tog en minipaus i soffan men då skulle ju dessa gosnäsor bara ligga på magen och pussas!!!


Inga kommentarer: