måndag 23 november 2015

SIBIRIEN KÖLD

Förbannat kall men otroligt vacker morgon med -11,5
Hexagon fick ju snygga frusna slingor i sitt hår!

Efter mockning och en förfärlig massa bärande av vatten så for jag till stadens sus och dus för bassäng träning och därefter sjukgymnast för CT och behandling av mitt knä som krånglar. Fy vilken smärta i inre vadmuskeln . Fick triggerpunkts akupunktur där och det gjorde mig milt sagt kallsvettig. Nu i kväll känns det däremot betydligt bättre MEN jag är blå och fin på benet där hon varit och plågat mig. Passade på att köpa lysrör till stallet på Biltema och det var nog tur att jag hade fått med mig en fusklapp - annars hade jag inte rett ut det...haha.

Kallt i ridhuset i kväll men ni som rider borde se till att ni har vantar på er alternativt lite varmare vantar. Det är ridträning vi håller på med INTE självplågeri!

Middagen bestod av gamla rester då kocken inte ville jobba i kväll.
Fryser, trots att det brinner så fint i spisen.
Huvudvärk och sovsugen!

Stilstudie av Nawell från igår !!!


//Bubbel - fick ha pyjamas på ridpasset

Inga kommentarer: