söndag 17 januari 2016

SÅ VAR HELGEN SLUT

Kallt kallt kallt. Idag har jag frusit om mina fingrar så dom varit helt vita och stela. Är dom klumpiga i vanliga fall har det varit sju resor värre idag. I övrigt har dagen varit bra men det är lite trögt att sköta stall i kylan - det tar tid....tid som jag hellre skulle vilja rida på ! 

Vattenbaljeprototyperna har varit bra men vatten dit får man ju kånka ändå....får nog fjäska för mannen så han bygger några fler för det blir mindre jobb trots allt ;)



Det finns ihärdiga som rider !!!

Ikväll har jag städat garderoben , Sådär kul men nu hittar jag nog lite bättre. 
Slängt lite också - sånt gillar jag! 

Hittade dessa gosiga som var helt nya och oanvända....dom kom till nytta nu iallafall!
Tänk vad mkt man har som man inte visste!


Har ont i min nacke i mitt diskbråck. Är superspänd i musklerna och det ger huvudvärk och suddig syn. Yr är jag dessutom och mår lite illa. Sånt är skit. Som tur är ska jag till sjukgymnasten i morgon och vi får hoppas att hon kan hjälpa mig lite iallafall.

Silly the cat går lite lite bättre idag även om hon inte är så snabb. Hungrig är hon och det är ett gott tecken!

//Bubbel - vill också ha luddiga fluffstrumpor

Inga kommentarer: