onsdag 27 april 2016

FÖRVIRRADE JAG - HOPPLÖST

Ni få ursäkta mig att jag är så förvirrad vad det gäller lektionstider denna veckan. Fattar inte vad jag snurrar till det. Igår var det fel dag vid fel tid i dag var det en elev en timme tidigare än vad jag trodde och en stackare som inte fick rida för jag blandat ihop dagarna ....men som slutjobb ikväll var jag iallafall på rätt plats vid rätt tid med rätt ekipage !!!!

Tack för att ni står ut med förvirrade jag !!!




I morgon vet jag bestämt att det finns en ledig plats klockan 17.00 om nån vill rida ett dressyrpass då

Ikväll är det väldigt många hästar i stallet, var kom alla dom ifrån ???

Mätt Nitro i kväll när jag ändå skulle rugga bort päls på det lilla skogstrollet. Han mäter nu 1.42 verkar bli en stor kille!!

I morgon bitti kommer hovisen 

//Bubbel - hoppar över skoning denna gång

Inga kommentarer: