fredag 16 september 2016

SOMLIGA ALLERTA ANDRA SLUTKÖRDA

Fredagsmyset har intagits i stallet....elever och eftersnack tar tid....trevlig tid.

Wille mår toppen deklarerade han vid insläpp i kväll. Attans vilken uppvisning han hade i trädgården, där gick varken folk, fä eller getter säkra men jisses vilka gångarter han har det lilla busktrollet. Tur det var gott om folk som kunde hjälpa till att infånga honom!!!!

Nawell hade dragit bort sin "kork" i morse och då bestämdes det att det är färdigmedicinerat. Han har ju fått medicin i sex dagar. Även han var helt lycklig när han i kväll fick gå ut i hagen till sin bästis Boriz, det gick undan kan vi meddela!!! I morgon får han nog en skritt tur tror jag OM skorna sitter kvar!?!?!?

I dag har jag varit i staden och tagit körkort B96...
Fick ju inte köra mitt släp med nya bilen men nu så kan jag bege mig ut och åka med hästarna - lagligt!
Herregud så vimsig jag var....fick ju hjärnsläpp först när jag skulle redogöra för vikterna men tog mig samman för så knäpp kan man ju inte vara. Sen gick det bra - köra/backa är man ju van vid.
Firade med en lyxshake!!!

I helgen ska det hinnas med elever, spekulanter, löshoppning och helst skulle jag vilja åka in en tur på matmässan i staden? Nån som vill följa med och leka med mig kanske????

Nähäpp om man skulle hoppa i bingen....inget kul att sitta i soffan och uggla med ett helt gäng snarkande sambosar!!!

//Bubbel - busade till det på lektion








Inga kommentarer: