torsdag 24 november 2016

FINFINT

Idag har dörrarna i gamla stallet fått lite service då fjädrarna i öppningsmojängen blivit klena...men från i kväll behöver vi inte riskera att varken små ponnysar eller Götisar ska rymma på nätterna!

Himlen var så fin i kväll och den gula hästisen är också fin....men det är han alltid!



Har gjort ett städryck inför advent och hur kul på en skala är det men det såg fint ut i fönsterna när det var mörkt i kväll iallafall.
Långt från klar men när jag påbörjar ett projekt drar det ofta med sig fler så ikväll har vi börjat flytta om garderober i huset. En ny i hallen och den i hallen ska upp till sovrummet och när jag började flytta så såg jag hur ful väggen är bakom så jag ska nog göra ett ryck där också....det kommer alltså INTE bli fint inne i huset till advent men ser ju fin ut från utsidan...haha
I morgon ska jag slänga saker.....wiiiiiiiiiiiii.


Mysigt när man nattar hästarna och dom tuggar på sitt hö.

Ikväll har jag dessutom skrivit på kontrakt och betalt handpenning på mitt nyaste galna projekt . Återkommer till det framöver....mest för det är så roligt när folk spekulerar...hahahaha men nu finns ingen återvändo!

Snälla ge mig lite fler timmar på dygnet, jag har så mkt att göra!!!  

Nu har jag kollat på Svartsjön och ska strax gå och lägga mig i nybäddad säng. Godnatt             

//Bubbel - vill ha en egen julstjärna

Inga kommentarer: