söndag 20 november 2016

WILD AND CRAZY

WilleWinzent ha fått leka i den stora sandlådan idag 😜

Han är en riktig skruttunge!
Börjar bli dags att klara sig utan mamsingen nu fast han är duktig på att stå själv i box så det ska nog gå bra. Frågan är om BusigeBertil också ska få bo själv på natten så dom två kan campera ihop. 



Någon glömde ridskorna hemma idag och fick longera istället, en var sur för det gick dåligt med ridningen igår och för att jag mockat idag och som straff för det skulle hästarna gå in tidigt, en styck gammal gul häst for runt som en stolle i hagen och krävde räddning av matte och en "dam med handväska" - en kasse och elström i näven dvs grindhandtag...livsfarlig utrustning om man frågar gul häst ...jag blir inte klok på det hela men tar det med ro och går och tar igen mig en stund i soffan innan det är dags för kvällsmatning. I övrigt har det varit en bra dag på jobbet och mockar i min värld vill jag ju göra så tidigt som möjligt på dagen för det tar minsann sin lilla tid ändå.

Idag har vi dessutom träffats och diskuterat vårt nyaste projekt och handslag har gjorts så nu är det bestämt. Galet  - japp förmodligen!!!???

//Bubbel - wild and crazy



Inga kommentarer: