onsdag 25 januari 2017

SENT

Blev sent i stallet i kväll. Ibland drar det ut på tiden. Det är ju så roligt med träningar!
Har ju kvällsmatning och insläpp sen också så tiden rinner iväg.

Satt en stund och skrev ut ett gäng Swish betalningar....ojoj , det blev en ordentlig hög. Mest ridning!


Gjort i ordning samtliga uteboxar för där flyttar det in nya hyresgäster i helgen. Två dräktiga SWB sto och en islandshäst.


Tjockistanten Eliza. Hon är först i fölvakandet i år. Beräknad 6/4


Jag har några träns jag inte använder. Dom är endast provade. 
Kom med bud - med rätt att neka :)

Det översta XL med remontgrimma från Hööks. Bling pannband. 

Ett rundsytt Cob med Aschengrimma 


En dressyrgjord, svart i läder 55 cm, Använd men i bra skick. För kort för mina hästar.  


Jag är superförkyld, det bara flög på mig i kväll. Tyck synd om mig för jag känner mig eländig!!!
Har inte tid att bli sjuk, jag ska ju dansa hela helgen!!! Nej nej nej
Äter fruktsallad och hoppas C-vitaminerna motar bort snoret

//Bubbel - fryser och nyser

Inga kommentarer: