fredag 17 februari 2017

EN ALMANACKA KANSKE

Fick sms i morse där hovis meddelade att han skulle komma på FM idag , nåt jag helt glömt....jag som bokat in elever. Jisses, dom fick jag ju avboka för dom hästar dom skulle rida var ju dom som skulle skos. Nu har ju jag så flexibla elever så dom kommer och rider i helgen i stället...puh tur.
Dagens resterande elever hann jag med på rätt tid dessutom.
Alltså det är lite för mkt i min hjärna så ibland jag kommer inte ihåg saker. Tror inte det är helt bra!

Boriz fick lulla med på kvällens lektion med annan än denna ryttaren på bilden men jisses så trött han blev fast dom bara red ett lätt pass. Han är dessutom lite valpig nu igen, hänger inte ihop varken på längden eller tvären. Tror han tänker växa en bit till på höjden! Tävling i vår känns rätt avlägset - just idag iallafall!

Fy sjutton så halt det har varit idag överallt. Ett par av hagarna var obrukbara och där vi haft plogat var ren isgata....men nu i kväll ser det betydligt bättre ut men kletigt är också tråkigt. 

Oj vad jag är trött i kväll, riktigt aptrött dock är jag den enda i familjen som är vaken...det snarkas runt mig💀

//Bubbel - aningens förvirrad




Inga kommentarer: