söndag 29 oktober 2017

RAKA LINJER

Idag har JAG fortsatt bygga staket och nu är två små rasthagar bredvid ridbanan klara och yttervarvet runt ligghallen! I morgon ska jag mäta upp "vägen" som ska gå tvärs över fältet så jag enkelt kan gå över till min andra gård som man skymtar bakom ligghallen. Vi har ju gjort tre stora beteshagar på den gården också och det ska gå smidigt att hämta hästar där när man behöver!!!

Dagens isande vind var verkligen inte optimal att jobba i. Fy sören vad jag har frusit trots mössa och tjockjacka!! 

Fått hjälpa både den ena och den andra med diverse saker i dag också. 
Manryckning, täckeskoll, klippning, tappsko.

Nä dagen har inte innehållit direkt roliga saker och dessutom blev det ju mörkt så förbaskat snabbt.


//Bubbel - ganska less på staketbyggande


Inga kommentarer: