måndag 25 december 2017

JULPUSSAR

Julafton avklarad.


 Julpussar till mina bästa killar!!!

Paket ...många paket. 
Nästa år ska vi minisemestra, SPA x 2, kryssning, massage för onda kroppar....Sånt gillar vi!
Fått pengar,  fler brandsläckare och brandvarnare, goda drycker, mängder av choklad, hästutrustning så många hästisar blir finfina + en massa annat smått och gott.
Jag måste varit oerhört snäll 2017 :) 

En mössa och en tavla av Nadjo som fick mig att gråta floder. (inte mössan utan tavlan alltså) 
..en bild på Nian
Dessutom hade hon och jag som vanligt gett varandra likadana julklappar. I år benskydd men av olika sort så hästarna kommer bli sååååå fina!


Flickorna i stallet och deras hästar fick julklappar och jag tackar för mina!



Försök inte julstäda när du har hundar och det är mega geggigt ute

Idag slapp jag stallet på morgonen och ser detta som en slappedag även om jag ska mocka lite och eftermiddagsmata, släppa in och sen kvällsmata kusarna.

Ute regnar det och är allmänt trist.

//Bubbel - fick en ny grimma i julklapp, den är redan smutsig

Inga kommentarer: