torsdag 19 juli 2018

ALLT PÅ EN GÅNG

Igår förmiddag var det full fart. 
Som vanligt stokoll först och det var 9 st till seminspiltan igår. Blev kö en stund och den sötaste igår var lilla Shettisen som skulle dräktighetskollas....hon var lite liten för spiltan men det gick bra och dräktig var hon. Jag fick beställa semin till tre stycken och nu i morse seminerade jag med Springbank, Ike och Crusador Ice! I morgon hoppas jag att få skicka hem ytterligare hästar som är klara!

Samtidigt på morgonen kom hovis som jag envist hävdade skulle komma den 18/7 så jag hade ju inte tagit hem några hästar för skoning....alltså det var ju den 18:e igår. Jag är så jä**a förvirrad!
Nåja ett par fanns för honom att fixa. bla gammal gul, LM och D8 fick gå till hovis för första gången i sitt liv...han var sååååå dutti

Mitt i allt så kom också lastbilen med mitt gröna guld...med tanke på priset så är det verkligen guldvärde på många vis. 40 balar levererade men bara 28 som är mina....alla bäckar små!!!

På förmiddagen hann jag också med en privatelev och det är ju också roligt!




Lexiha LH e: Demand - Bernstein

D´eight LH LVST e: Benneton Dream - Royal Diamond
Han är till salu


Igår regnade det överallt....Jag var i Stora Heda, där regnade det, I Braås regnade det ordntligt!
Vi fick knappt inte nåt - som vanligt!!!
 Endast 3 mm. 

Undrar vad jag ska göra idag??? Herregud vilken dum fråga....det finns ju mängder att göra!
Jag behöver vara lite ledig känner jag. Känner mig sliten!!!

//Bubbel - trött


Inga kommentarer: