fredag 31 maj 2019

INGEN LEDIG HELG

Fredag kväll och har käkat en Pizza....ingen på detta bygget orkade laga mat idag ( heller) !

Veckan har bestått av många seminston och fler kommer på söndag....och förmodligen kommer vi köra en extra stokoll på söndagkväll då vi har några dräktighets undersökningar också.
Det blir koll måndag morgon också men känns som om vi måste dela upp det lite!!!!

I morgon ska jag till Vetlanda och Bråtåkra och döma en P&R på förmiddagen!

Jag M*Å*S*T*E dessutom tapetsera klart  i helgen det jag påbörjat för jag har ju snart sommargäster som ska bo hos Ingas !!!!!

I eftermiddag har jag fått gå faktureringskurs också hos M.....kanske att jag snappat upp nåt men från nu kommer ni allihop börja få fakturor via mejl från mig....jag ska bara ha allas mejladresser!!!!

I morgon börjar dagen med seminering men nu är jag trist och ska sova

Lusse har blivit av med sitt magbandage idag och stygnen är tagna....det var en tuff uppgift som krävde 4 personer. Tur en stoägare kom till räddning för det gick åt lite folk för att hålla reda på alla sprattlande ben. Är ju klurigt när stygnen sitter mitt under magen såklart!

//Bubbel - vet inte riktigt hur många hästar här är just nu



Inga kommentarer: