söndag 19 januari 2020

BRÖSARS BACKAR


När man är egen företagare gör man först stallet på morgonen med fodring, utsläpp och mocking och förbereder ALLT för kvällsmatning....man lunchar hästarna och SEN kan man vara ledig. Hade hjälp med intag i går kväll och morgonpasset idag. Vi var hemma till att plocka in djuren och kvällsmata. Har snälla hästägare som fixade så vi kunde åka iväg.

Päran och jag har varit på tur till Skåne. Jag fick ju en utflykt i julklapp. Vi har varit på Brösarps Gästgiveri och spa-at oss och åt 4 rätters middag. Ett mysigt ställe...

 I dag åkte vi och "klättrade" i Brösarps backar....eller jag fick ju svindel och fick gå ner igen....helt galet på en liten fjuttig kulle men det är väl mina öronkristaller som spökar igen. Vi var på Kiviks Musteri när vi ändå var så nära och sen åkte vi lite på känn uppåt igen. Hamnade i Tingsryd och tog en räkmacka på hyllan.
En mkt mkt trevlig utflykt!

Hittade ingen Skåne Gård jag ville ha denna gång!!!

Bilderna kom såklart helt i oordning men det får man överleva!












//Bubbel - tycker matte ska vara hemma

Inga kommentarer: