fredag 30 oktober 2020

TRÄNINGSVILLIGA!!!!

Idag är det fredag. Började dagen med träning av två elever på egna hästar. Superfina unghästar på 4 och 5 år som tävlar LB resp LA just nu.

Sen har jag varit i Braås och hämtat pappas post på Sjöliden men all post hittades inte ....blir lite trött. Varit på ICA och sen en tur på kyrkogården i Viås.

Ikväll dressyrträningar igen.

Igår var jag som vanligt på torsdagar i Lammhult och hade träning. Igår hade jag 8 dressyrpass där. Det blir en lång dag men det är jätte roligt. Hade dock önskat att det var lite närmare , tar 45 min enkel resa. 
Gillar mina elever och i helgen håller jag tummarna för flera av dom som då ska tävla i Tingsryd. 

Själv ska jag döma dressyr KM i Lenhovda på söndag och det är 32 starter ....galet många! Trodde det skulle vara ett uppdrag på nån timme men ack så fel jag hade!

Nitro ska vara med men han får bara gå Clear round men han och ryttaren behöver träna program så det är bra ändå!

 Fy tusan vad jag har ont i mitt knä. Går ju som en gammal kärring och knäet viker sig liksom på fel håll. Fattar inte vad som är fel men det gör otäckt ont!

//Bubbel - äntligen inneliggare