lördag 18 april 2009

INTE FÖLA ÄNNU!!!!

Lördag innebär INTE ledighet här...matte har haft några lektioner både grupp och privat...

Hon har hunnit med både Bosse, Barre och mig...jag fick träna på ridbanan och som av en händelse fanns det massor att vara rädd för, jätte kul! En harv som låg i hagen brevid, den var otäck och sen kom det en cyklist och ja han var en anledning till en brall serie!!!!
( Jag har nog hört ryktas att hon tänkte starta mig på tävling i morgon...men nu blir det nog inget - men det är inte mitt fel...)

Matte ska döma först från 8.00 till ca 13.30 på Växjö ridklubb, sen var det visst FYRA timmar tills jag skulle starta och det funkar inte...för nu har Nadja börjat få för-värkar och hon vill hem till henne så fort som möjligt...Nuddig har varit dålig i kväll, haft kolik känning och inte alls mått bra...matte är OROLIG och nu är kamera övervakningen på från i natt....hoppas det går vägen och att hon väntar några dagar till med att föla...är beräknad till den 24:e.
//Bubbelsnubbel

Inga kommentarer: