måndag 20 april 2009

RÄDDAREN I NÖDEN...

Började dagen med mockning - så ovanligt...men mitt i det slitet blev matte räddad från tråkigt arbete då hennes gulliga ridelever Linda, Ebba och Wilma kom och hälsade på så hon fick en trevlig fika stund...
Så här snyggt poserade dom och jag hoppas verkligen att ni ser mig i bakrunden !!! Jag fick ingen fika kan jag meddela.

Matte for till Lenhovda rätt tidigt i dag , hade 5 lektioner i isande kyla (det var ju det där med att hon ska klä sig rätt) solen är inte så varm som kan kan önska.

Snäll Linda räddade matte ännu en gång i dag och for i ilfart till apoteket innan dom stängde , då Lillmini blivit dålig på eftermiddagen och behövde få pencillin för han är VÄLDIGT svullen och har feber . Tja killen har ju inte tålt en kastrering utan hade väldigt ont, stackarn

Inga föl ännu...Nuddi vaggar fram.
//Bubbelisnoozeee

Inga kommentarer: