söndag 31 maj 2009

LÅNG DAG I SOL & VÄRME!

Usch sicken lång tid det tog i Växjö i dag, långsamt långsamt....
Hexagon kändes mkt bättre förra tävlingen i LB:3 men icke sa nicke att det blev bättre poäng (av samma domare i) ibland vete katten hur man ska bete sig eller rida ????
Nåja det är ju en rackans bedömnings sport och shit happens!

Även ridkänslan i LA:3 var mkt bättre och tja där blev det ju åtminstonde strax över 4 % mer än förra tävl.
Matte är i alla fall jätte nöjd med Gigantiske Hexagon som så smått börjar få plats på en dressyr bana i alla fall...och så säger hon att han är MKT snällare och trevligare att ha med sig på tävling än mig...förnedrande!!!

Mig tog Sara hand om med ett ridpass i kväll...tja jag skötte mig, bara en bock!!!
Matte orkade inte rida , inte hann hon heller för hon var tvungen att sanera transporten nu när den ska flytta härifrån och så kom det hit ett seminsto till!!!

Tack snälla Annie som följde med på tävling i dag och du skötte Hexmex & matte utmärkt - även om du inte når upp på ryggen på honom....låg ju kvar lite gummisnoddar där när du tagit ur knopparna, hahahhahaha

//Bubbel, avis för att inte jag fick busa runt på tävling.

3 kommentarer:

Isabel sa...

Vad fina ni är tillsammans, du och Hexagon! Hur stor är han nu och vem var pappan nu igen?

Anonym sa...

Ni ser verkligen trevliga ut på filmsnutten!
Hoppas ni får bättre utdelning nästa runda för ert fina arbete. // Mari

Anonym sa...

Hexagon är e: Prestige och är ju en stor kille på 1.80 minst....har slutat mäta honom när måttstickan inte räckte till längre.
När vi får ordning på dom långa benen blir det nog bra!?!?!?
Just nu är jag nöjd att han är så trevlig att ha med att göra ,storklunsen!!! :)