onsdag 17 juni 2009

FOLK FOLK OCH MERA FOLK...

I dag har det verkligen vällt in folk här HELA dagen...dom sista gick vid 22-tiden...puh!
Inte för många sånna dagar....det har gått i ett.

Hunnit med 3 lektioner i alla fall, varav jag fick rycka in på en...
Stackars Gullan hade fått ett sår på bakbenet och var ajajajig!!! Jag gjorde så fina galopp fattningar med Cina (tror att hon var nöjd när hon åkte hem...???)

Hanna ( mattes sommar medhjälpare)och hennes häst har flyttat in här hos oss i dag och Hexagon, Sixxtus och Baroco gick genast till attack...nya kompisar i hagen nääääääe tack sa dom . Knasbollar & knäpphuven! Dom hamnade alla tre på mattes minus lista.
Jag var förresten också på den en stund när jag for som en galning i hagen, hade liksom bestämt mig för att jag ska bo inne i natt...jag hatar alla knott och det tror jag alla andra oxå gör! Otyg.

//Bubbel - perfekt lektions häst

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du Bubbelman, ja jag var jätte nöjd och glad, fast jag har haft några veckors uppehåll (brukar kännas konstigt då).
Du märkte säkert det, och tack för ditt tålamod, och tack till din matte oxå.
Finns det nån som kan lära bättre än du? ;)

Kram Cina