söndag 7 juni 2009

HYFFSAT LAT SÖNDAG!

Matte tar sig nu en liten paus i sitt faktuerings arbete...om man inga räkningar skriver får man inte in några pengar :)

Denna dag har det slappats, tror att min matte förtog sig på det dära partajet hon var på i går! SENT kom dom hem och jag fick sova ute i hagen , men det gick bra, måste dock säga att jag oxå är lite extra trött . Matte skulle longera mig inspänd tidigare i dag och hon fick faktiskt jaga på mig lite!

Fler boxar är sanerade med högtrycken,så lite har matte jobbat. Duktigt duktigt!

Fluffe Ramona är ansälld som gräsklippare! Kom förresten förbi några som ville köpa Ramona idag, dök bara in sådär....men det går ju inte!!!

Bosse är dräkighet kollad i em och hon var inte dräktig. Nu inväntar vi ny brunst! SUCK.
Husse bjöd matte på tahikäk i stan fram på kvällskvisten och nu har han återgått till att vila upp sig i soffan, han har nääääääääästan legat där hela dagen!!!
//Bubbel lite söndags däst

Inga kommentarer: