måndag 22 juni 2009

SPÄND, LYCKLIG, GLAD, NÖJD, TRÖTT...RIDLÄGER = KUL!


Ridläger och dags för första lektionen...lite spänt i början men roligt hade vi när vi tränade dressyr!!!!





..Sen lite hästmys med Herkules.


Nadja och Frida!!!
Rycka man på honom behövdes INTE....den har han kliat bort!






Sara tackar Pebben för lektionen!!!






Wilma och Kastanj har precis klarat av ett markarbetes pass på eftermiddagen....Dom ser ju glada ut :)






...Dom som städade sadelkammaren...skojade bara!!!!!
Tova och Alma



Kvälls mys!!
Undrar hur många som kommer kunna sova i natt efter alla äckliga bilder ni kollat på i boken "håll hästen frisk"
Själv fixade jag ett pass sits träning i eftermiddag...man ställer ju upp. Vissa hade sen ont i sina ben...hehe
//Bubbel , ridlägerhäst

3 kommentarer:

Zara sa...

Snart kommer jag och livar upp ridlägret ännu mer! Wow. 3 dagar kvar!

Anonym sa...

vi tror du kommer när vi ser dig.... jag kan verkl behöva muntras upp.... en deppig dag i dag...

Zara sa...

Jag har läst om alla tråkigheter, och sörjer verkligen med dig. Jag ska nog allt försöka liva upp lite.