söndag 2 augusti 2009

EN RÖD & EN GRÖN



Ett foto hann hjälpredan Sara ta på tävlingen i Ljungby i dag innan den förb.... kameran la av!!!



Nåväl blev två plac i dag...jag är faktiskt nöjd med mig själv & min matte. Var bara lite ängslig i ridhuset, skyggade för en spegel, en farlig hund modell pysseliten, en kamera som smachade mig i ansiktet och 2 personer som smög på läktaren. Tror faktiskt att matte tyckte jag skötte mig!!!!

Vi fick ihop 62.73% i LB:3 (5:a) & 64.19 % i LA:3 ( 4:a)

//bubbel - som kommer sova gott i natt

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktiga ni är.
Vad kul att matte orkade en tur till Ljungby idag med.
Det var nog för att vi trimmade så bra i torsdags du och jag eller vad tror du......
//Mia

Anonym sa...

Jappz självkart var det torsdags trimmet som gjorde att jag höll mig i skinnet
//Bubbel

Linda sa...

Grattis grattis!!

Anonym sa...

STRÅLANDE!!!

Jag får gratulera, Tänk att få krypa ned i halmen o känna sig nöjd o belåten.Det är så en liten häst vill känna sig, när man kommer hem från en hård arbetsdag!

Vendy

Louise sa...

Grattis grattis! //Louise

sebastianmirasmilla sa...

Härligt kämpat!!!

Sanna sa...

Vad duktiga ni är! Tänk att man har fått rida en så duktig häst, och dessutom har en så duktig ridlärare! Det kallar jag tur! :]

Anonym sa...

Humor Sanna - humor!!!Det gillar vi!!!
Åsså tänker du överge oss... :(

//Bubblans matte

Sanna sa...

Haha, men ni är ju duktiga! :)

Ja, förlåt :(
Men jag kommer tillbaka om ett år igen, då får jag ta igen allt! :)