onsdag 12 augusti 2009

NU ÄR DET KVÄLLER!!!

Turist rundan gick bra med nöjda kunder!
Matte har rensat och plockat, städat och fejat...men hon ska rensa mer . Blir en finfin miljöbrasa!

Lite lektioner har hunnits med , bla en tur till Norrhult. Blir fortsatt projekt att åka dit på ons framöver ett tag i alla fall. Lyckades bli helt dyngsur för himlen öppnade sig och tja inte var man regnrustad! Var en fin häst och rörlig i travarbetet som Linda skaffat sig...gullig var den också + lite rädd för publikens paraplyer....vem hade inte varit det?????

På kvällskvisten kom det en tjej och tittade på stallplats. Hon bestämde sig för att flytta hit sin nyinköpta pålle i slutet av augusti.
Komiskt är att det är samma ras och samma namn som en viss fluffehäst!?!?!?
Som tur INTE samma färg - då hade det blivit problem.

//Bubbel , som inte hanns med i dag

3 kommentarer:

Isabel Tränk sa...

Hallå! Det var jag som tipsade om stallplats hos dig och det är även min häst som hon köpt och som kommer ;) /Isabel

Anonym sa...

...visste jag väl Isabell :-)
Ska bli trevligt om hon flyttar hit. Lite jobbigt med namnen bara
//Tina

Isabel Tränk sa...

Jag brukar dock kalla min Ramona för Doris. Det är taget från fisken Doris i filmen "Hitta Nemo", haha. /Isabel