onsdag 25 november 2009

OLIKA TEKNIK OCH FÖRMÅGA!

Löshoppade några hästar i eftermiddag.....
* Figornio ....tjoho kul kul men lite läskigt!

* Nina... full fart över mini hinder, skiter i att hon är dräkigt - för hoppa de e kul!!!!

* Vanja...nja, ska detta vara nödvändigt????

*Gullan....tjoho , här kommer jag!?!?!? Fick snabbt fångas in...

*Mumsan...jippie, lös i ridhuset OCH med hinder...hahaha

*Belthia....tuff tjej med mkt klipp i - härligt! Mattes framtida tidshoppnings häst...ehhhhhhhh???
*Herkules....jag kan - jag vet!!!

* Råsa ...hejsan hoppsan , här kommer jag ..snäll som vanligt!

Lite senare hade matte lektioner!!!
Nice - i dag fick man va med och tjoa runt lite. Fast jag var snäll.

Mumsan och Vanja gick ut på kvällspromenad i mörkret...och det gick bra!!!
A & Mia är modiga dom =)

//Bubbel - nöjd , trots att jag INTE fått hoppa ännu

Inga kommentarer: