fredag 22 januari 2010

HELG

Huslig och pysslig på förmiddagen, lyckades tom fixa ihop en god thaigryta med kyckling, grönsaker och nudlar...stark och väldigt mumsig....
2 dressyr lektioner på eftermiddagen...

I kväll...
Badat....simmade 550 meter, solade 20 min, vattengympa med Janet och allmänt trevligt !!!

I morgon kurs i Växjö, liksom söndag....matte tänker dessutom ta in på hotell så hon får vila upp sig, hihi... hotellfrukost = mums.
Ska på tävlingskonvent och bli inspirerad inför tävlings sässongen och uppdatera sig på TR mm mm mm.


På söndag är tanken dessutom att hon ska börja på bugg kurs i Växjö också...nån mer som ska med????
//Bubbel - på bästa trim humör

2 kommentarer:

Jenny sa...

Bugg - kul !!! jag vill me !

sebastianmirasmilla sa...

Bugga vill jag med, men jag brukar säga att jag har ju inte tid. Men det är klart, har du hittat en lucka så....