onsdag 24 mars 2010

TOSSIGA TASSAR

I dag har man varit på turne´till Vetlanda för att få tassarna fixade...man kan ju inte leva med "nageltrång" varje gång man ska skos... tyvärr sa hovisen där att jag har JÄTTE bra fötter och borde inte bli ömfotad...som om man inte hört det förut...suck . I dag har det ialla fall testats en annan sorts sula och lite andra trix....jag kände mig som ny när jag trampade ut från kliniken i alla fall...matte håller tummarna....hon vill ju tävla , och det vill ju jag också!!!

Morgonen startade med väldigt mkt städning i stallet - Herkules hade varit på rymmen och ätit

upp det mesta i havre väg och rivit ut ALLA höpåsar...grrr


Har varit massor av projekt hela dagen - som vanligt!

Hunnit ha en privat lektion och en lektion i kväll.


Sixxtus fick vara med om en "rolig" uppsittning...sadeln åkte runt och ryttaren hängde på sne...men coool häst bryr sig inte, gick bra!!!


Sixxtus brukar ju ALLTID dyka ner i spånet när han får av sig sadeln efter ridning...men vem for i spånet i kväll....jo Hexagon...MED SADELN PÅ....hästkrake....tror sadeln klarade sig...


Hunnit åka en snabbis till Braås och handla och lämna några Tradera paket OCH hämta ett =)

Nu blir det dator en liten stund till...lite FB och Tradera stund.

//Bubbel - killen med svikt i skorna

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejja på Bubbelkillen, håller tummarna för att dina nya skor ska funka :) Snyggt täcke förresten, ser riktigt läcker ut.
Kram C