söndag 4 april 2010

BARA PARTAJ

Herrejösses....var tar denna helgen vägen?
Vanligt jobb hela långfredagen - för på detta ställe rider folk lektioner alla dagar...kalas bra.

På kvällen for dom till Stora staden Växjö.... ett gäng partysugna flickor....hamnade på "Harrys" och hade en MYCKET trevlig kväll mycket snack - goda drinkar & dans!!!
Matte träffade dessutom en av sina "dansekillar" från buggen, han var kulig =) och hon tackar härmed för drinkarna!!!

Förmiddagen i dag har tillbringats i stallet....resten av dagen i Kalmar med lite shopping på IKEA till stalltoan som måste piffas till och bli helt klar...den skulle ju desssutom få en färdig dusch!!!
Matte var och kollade i lite andra affärer men hon höll faktiskt bra i plånboken...heja heja.

I kväll grillning i Dädesjö och därefter en tur till "Borgen " i Lenhovda...blev att klämma en liten bugg där....undrar om matte orkar Parken i morgon...men det tror jag!!
Hon är ju en super woman!!!

FÖRST i morgon ska hon dock fara ner till Tingsryd och döma lite dressyr...puh , antagligen en lååååååååååååååång dag!

Dagens slogan: Man måste ha kul för att orka ha tråkigt

OCH det extremt interna skämtet....
Trycka eller gnugga????

//Bubbel -fattar inte nåt???

4 kommentarer:

Lena sa...

Dagens slogan köper jag rakt av:)

Anonym sa...

Interna skämt är bäst! Tack för igår =)// En av internerna

Anonym sa...

Håller med om att vår slogan är toppen, även det interna skämtet sitter som en smäck ha ha.
Tack för igår det måste vi göra om snarast....
// mia

sebastianmirasmilla sa...

Jag är imponerad. Förstår inte hur du orkar. Själv tycker jag om min säng...