lördag 17 april 2010

EXPLOSIV /LYDIG

Snällaste hästskötaren Annie som tar hand om mig fast jag gjorde bort mig i första klassen. Fick omdömte EXPLOSIV.....hahha...jag???? Drog bara järnet bitivs...hahah. Matte var riktigt riktigt arg på mig och ville åka hem, men kom på andra tankar.
Gick riktigt riktigt bra i den andra, matte hade BRA ridkänsla och fick en bra form. Vi ledde klassen till sista ekipaget gick förbi men är jätte nöjda med lite över 65% . Detta är ju årets första tävling.... nu är man på plus hos matte i gen också . PUH!!!
Dock höll vi knappt på att komma iväg på tävling...jag frös och skakade när matte tog in mig från hagen, så hon trodde jag var sjuk....men efter en stunds joggande fick jag upp värmen igen. TUR!!

Nu ska matte slänga sig i duschen för sen drar hon till staden och drar en svängom....hihi

//Bubbel - har rosetten på hela natten ;)




3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!
Han kan göra som du säger när han vill det lilla bubbeldjuret =) // Mari
ps hoppas dansen var kul med!

Anonym sa...

*hehe* Explosiv.. hästen som ser coolast ut på bilderna =)Tänk vad man kan lura en kamera. Skönt att ni inte åkte hem efter 1a, Grattis ;*
Kramar Cina & Michel

Anonym sa...

(min kommentar försvann..?)

Jag såg andra ritten och det såg jättefint ut! Synd att ni blev slagen på målsnöret.

//Gunilla V