fredag 11 juni 2010

ONDA KROPPEN

Skit....skulle trimmas för Mona i dag men matte hann inte mer än skritta fram förrän hon kände att jag var oren...så var det med det trimpasset.
Så nu har hon avanmält mig till Vimmerby nästa helg för säkerhets skull.
Som om det inte var nog med det så passade jag på att rulla fast i boxen också i eftermiddags, det var så gott att gnossa in sig i spånet liksom...gick sådär...matte både arg och orolig.
Jag drog värsta racet i hagen i natt ( matte hörde) så det är kanske inte så konstigt att man är ofräsch i dag...det är liksom lite halt, men det tänkte inte jag på när jag busade med "Herkan"

Snygg Naturell var med på Mona träningen i dag....

Inga föl ...suck suck suck , ännu en natt med kameran på fast nu är det sånt skit väder att bilden mest bara fjollar och hoppar...sablar skit =(

Upp tiiiiiiiiiiiiiidigt i morgon för att åka till Målilla och dömma fast tävlingen är flyttad till Hultsfred pga översvämning ...fattar ni?????

Matte och J var och gjorde svanhopp i bassängen i kväll - och pratade skit förstås.
Nu är det svanhopp ner i sängen som gäller.
Gonatt gullisar

//Bubbel - får ÄNTLIGEN bo inne

Inga kommentarer: