tisdag 28 september 2010

STADEN FLERA GÅNGER =)

Varit på språng mest hela dagen...
På LF på möte....
Fått frukost åsså lunch i staden....
Varit på stan - shoppat lite...
Mera måsten och lite andra måsten i samma stad.
Hem en runda och sköta djuren och sen till staden igen...
Nu e matte hemma & ska gosa ner sig i sängen...
Haft ännu en kalasbra dag...herregud det går utför.... :)
Natty natt fulisar , vi hörs i morgon!!!
Hemma har L trimmat både Bosse och Sixxtus...verkade som om hon var nöjd !!!
Kört vatten i mängder som vanligt!
//Bubbel - inte gjort nåt mer än ätit.

4 kommentarer:

Panaccea sa...

Jag tror minsann jag såg dig utanför kappahl igår! ;)

Anonym sa...

Men hallå då skulle du ju hojtat till :)
Jag var där....hann ju lite shopping oxå!!!
//Tina

Panaccea sa...

jag såg dig bara på håll :) vet inte ens om du kommer ihåg mig, jag hade praktik hos dig för över 5 år sen. Lilla sixxtus var bara bebis då :) jag har en av sillens valpar!

Anonym sa...

Klart jag vet vem du är.....hojta till nästa gång...eller masar du dig hit och hälsar på!!!!
//Tjing