lördag 13 november 2010

LÖRDAGS DANS

Kall och lite snubig i snäckan... Tillbringat dagen i Bergunda. Varit överdomare på en lokal hoppning. Regn och rusk och råkallt ridhus men trevligt ändå. Gutt att prata lite skit med folk .....dricka kaffe och samtidigt tjäna pengar :)


Nu har det jobbats lite med unghästarna ....släppt dom för lite bus i ridhuset, skuttat några bommar .


Alla djur inne för natten och dags för att slänga sig i duschen....


Öh förresten...jag bröt mig ur hagen och for på äventyr. Matte tyckte hon kunde käka lite INNAN jag skulle in i eftermiddag...tyckte inte jag, så jag prejade staketet och skrämde skiten ur Sara när jag kom ner till stallet på brekas...hihihi hohoho!!!


I kväll blir det en svängom i Parken till "Black Jack"
Det hoppas matte ska bli skojsigt!!

//Bubbel - räcer hästen

Inga kommentarer: