onsdag 8 december 2010

CP HÄSTAR

Mot Vetlanda och möte....bara en kopp kaffe först!
Hästarna superstissiga att ta in i kväll..man blir bara så trött på deras vimsande.

Bosse hoppade mest kråka, Nian och tian gjorde hopp rätt upp i luften när dom såg Teddy ( Sankt Bernhard) ...jätte kul att hålla i dom då...nja :/
Hex och Sex körde vilda galopp rejs i gången...fram och tillbaka...vet att matte hatar oss när vi är på sånt humör. Själv studsade jag hela vägen in från hagen, halt med härligt kul!!
Blivit trimmad också och då höll jag mig i skinnet i alla fall , matte tyckte nog allt att jag va lite bra =)
Åsså har matte tömkört Hexagon en liten stund - tyckte han va sådär kuligt.


Nu lämnas farmen till Louise i kväll - hoppas hon tar väl hand om den och elever.
L red Nian på förmiddagen ....shit va fin han är !!! LOVE


So long era gosmos


//Bubbel - bara bäst

3 kommentarer:

Jenny sa...

Skriver du bara så för att jag ska få ännu mer dåligt samvete för att jag inte tog chansen att komma ut och rida honom eller helt enkelt låna hem honom ;)

Louise sa...

Film film film!!

Isabel Tränk sa...

Hej! Vad fin bloggen har blivit! Inte varit inne här på ett tag. :) Ha det gott! Tror jag ska tipsa om din blogg i min blogg nästa vecka, brukar tipsa om bloggar nämligen.. och din är ju väldigt mysig! :)