tisdag 7 december 2010

FARTFYLD FJORDING FARBROR

Jahapp i går fick visst matte den stora äran att rida VILD fjording....tolkning på schemat och en viss herr Frost var laddad och bockade väldigt mkt. Härligt glad gammal pensionär 19 år ung =)

SHIT va kallt de va att tolka...hade ju 71 lager med kläder på sig men frös ändå...brrrr. Matte fick ju förstås låna ut sina termobyxor...

Jobb känns annars lite dystert...folk verkar ha gått i vinteride i Lenhovda trakterna.
Matte har snurrat halva natten för att klura ut lite nya idéer inför vårterminen...

Mera snö igen, tack det räcker nu :(

I kväll drar matte kanske på lite bugg...ingen sista lektion på LHK så en timme träning kan hon faktiskt hinna med efter arbetsdagens slut. Yes ,så får det nog allt bli. Kuliga kuligheter behövs.

Dags att mocka
Ciao sötnötar
//Bubbel - har lång frukost i dag


Förresten är det någon som är intresserad av att rida lektioner här måndagar och tisdagar i vår...kanske blir grupper då - hör av er i sånna fall omgående så vi kan boka in!!!!

4 kommentarer:

Östervik9 sa...

Ha ha kan den gamla gubben sådant, trodde han var filbunken själv:)

Är det hos dig eller i Lenhovda.
Kanske dax för en ringrostig lektions mamma att börja rida på riktigt igen istället för att bara lufsa i skogen... Hm skall fundera:)

Anonym sa...

Här på Stall Lilla Heda gäller det med lektionerna på bloggen...men det finns ju såklart plats i Lenhovda också!!
Bara att börja =)
Finns plats i vuxengrupper!!!!
//Tjing Tina

Östervik9 sa...

Jag skall ta mig en funderare, kommer känna mig som en bortkommen nörd:) Ha ha fast då har ju du något att roa dig mig/åt...
Nä nu måste jag byta om skall ju med Linnea på Lussefirande på PRO innan ridskolan.
Syns senare
/Camilla

Anonym sa...

Tjoho =) *dansar lite* Grupper på måndagar och tisdagar oxå... det utökar mina möjligheter att stöka till dina planeringar för lektionerna ännu mer ;D Och jag kan sticka min näsa i lektionerna än mer när jag lyckas skaka lös tid från det där... är det jobbet det kallas? :S Jag anmäler givetvis mitt deltagande till samtliga lektioner på alla oregelbundna tider som jag brukar =D Kramar och kramar om Er alla igen. Cina