måndag 29 augusti 2011

HJÄLPLÖS , LITE IRRITERAD

Precis fixat lunch till ridledsgästerna att ta med på sin tur i morgon..hoppas dom får bättre väder än det är ute nu...shit va det regnar.

Varit i staden Växjö i kväll en liten tur o "motionsdansat" på Swing...mest foxat mmmmmmmmmmys men även en del bugg!! Trevlig kväll för oss utan förväntningar :)
Gillar att foxa - har jag nämt det ;)

I morgon förmiddag ska jag lära mig att kapa ved...

Känner mig lite hälplös för närvarande...ogillar saker som går sönder. Tycker att jag är värdelös som inte kan fixa allt själv. Åhhhhhhhhhhhh ogilla. I kväll retar jag mig på det förbannade elementet i sovrummet...mutteromorr.

Retar mig dessutom på dig som aldrig vill hitta på nåt men jag ska lyssna på allt dravvel & blaha hela tiden...jag är uppriktigt sagt trött på det...sluta fjanta dig eller försvinn ur mitt liv.

Nu e de sängdags

//Bubbel - ville bott inne inatt.

Inga kommentarer: