onsdag 7 september 2011

GRÅ GRÅ DAG

...Känner mig duktig varje gång jag lyckas få en bal på rätt plats... :)
Fina Nian...lyckats pluppa en styck elev i backen idag...hoppsan. Störtregn på plåt tak är läskigt.



Töntiga Sopis hjälper till att hålla lektioner som vanligt.


Varför ha gummistövlar....????


Ogillar EON som bara dök upp i stohagen med minigrävare....dom hade lovat att höra av sig dan INNAN dom skulle gräva jordkablar...jävla piss gubbar. Ston & föl blir ju livrädda o inte helt lätt att ta in dom från hagen kan jag intyga. Ingen skadad ialla fall...annars hade jag stämt dom kan jag lova....puckon!! Smart av dom att låta grinden va öppen dessutom...


Haft några lektioner, varit en tur i stan mitt på dagen.


Nu tänt i öppna spisen för första gången i höst...krupit upp i soffhörnet med en kopp varm choklad....kollat Bonde söker fru...:)


//Bubbel - promenixat, nu inklädd i regntäcke.


Inga kommentarer: