söndag 25 december 2011

BRA JUL

Juldagskväll o fortfarande mätt efter allt julfirande...herregud man har ju ätit konstant i 2 dagar...

Sammanfattar julklapparna....
Kommer va fin innunder när jag ligger i soffan o äter praliner i mängder....det jag inte kan få med mitt råsa rid/trollspö  kanske jag kan köpa för alla pengar , när jag sen känner mig trött o sliten drar jag iväg på spa & får lite massage eller floating. Hjälper inte detta får jag äta upp alla vitaminer hihi ;)

I kväll har vi varit på bio o sett sista Stig Helmer filmen....den va inte mkt att ha...lägg pengarna på nåt annat....dock mkt trevligt att bli bjuden o umgås :)

Usch o fy vad det blåser ute....ogillar....

Inte så mkt ledigt när man har så många djur...julen känns nästan som vanliga arbetsdagar....snart dags att morgonfodra...godnatt!!!

//Bubbel - inte fått testa min julklapp

Inga kommentarer: