fredag 20 januari 2012

DAGENS FUNDERINGAR

 I dag var det fara för eget o djurens liv när det var morgonen...fick höa dom inne OCH gräva ut sand från ridhuset och sanda heeeeeeeeeeeeeeeeela gårdsplanden ut mot alla hagar. Inne i hagarna är det rätt OK även om det är knöckligt o eländigt...men just nu dissar vi underlaget mest överallt.....
Full rulle hela tiden! Helgen ska spenderas i Jönköping på ÖVERDOMAR KURS i dressyr OCH hoppning...mmmmmmm bo på hotell...hotellfrukost...kurs är ju bara en bisak. Hihi. Ska åka med M o vi får nog trevlans skulle jag tro!!

Trevliga o bra lektioner hela veckan. Både hästar o elever sköter sig utmärkt!
Förutom lilla nyförvärvet som har lite överskotts energi o inte riktigt kommit in i gänget ännu.
Råsa hon är för elak mot honom i hagen...
DET FINNS PLATS FÖR FLER SOM VILL RIDA LEKTIONER BÅDE PÅ MINA OCH EGNA HÄSTAR....

Kolla hästannonser minst 3 ggr om dagen....jag vill ha en ny häst. Så svårt att hitta nåt tycker jag...eller dom jag vill ha kostar MINST 250.000:- o dom pengarna har jag inte :( tror inte man kan pruta ner dom till min nivå...hahaaahahaaa

Har några fina unghästar som ska säljas också o hör ni nån som söker så finns här 2 st tvååringar o en liten fin hoppstammade 4 åring som rör sig jätte bra o hoppar så in i bänken MEN hon är för liten till mig hur eller hur - tyvärr. Nån som vill byta kanske????

//Bubbel - går på halvfart ännu

Inga kommentarer: