söndag 8 januari 2012

DENNA TRÅKIGA TRÖTTHET

Söndag kväll, ligger o slappar i soffan. Extremt tröt o slö heeeeeeeeeeeeela tiden känns det som.

Igår hann jag en tur till stan o fika med bästa E o kvällen va vi ett gäng som åkte till Eringsboda Brunn o dansade - trevligt!
Verkligen jätte skönt att få åka väg o få lite brejk från allt hästande!!!

Longerat Mr Bubbel idag - tittar mig tokig efter hältor...tycker mig ana något på höger bak. Kan ju va nojig förstås...men nog borde han tåla att jogga 5 varv på lina????

Bosse bula var halt på lektion i fredags men verkar ok idag...den knasiga hästen for som en stolle när hon skulle in från hagen- finns ingen som kan skutta som hon...hiihi
Hagarna är ju omöjligt knöliga för närvarande så inte konstigt om hästarna kliver snett :/

Jag vill ha en ny häst, en häst BARA till mig.
En utbildad, lättriden, inte dra i mina onda händer eller få min rygg att göra ont
Finns det nån sån????
Ja glömde- den ska vara rysligt prisvärd också !!!

Nä ska dra mig mot sängen istället...man får sova klockan 21 va ???

I morgon ska mina händer röntgas....intressant att se om dom hittar nåt!!!

//Bubbel - inte alls halt, matte inbillar sig

Inga kommentarer: