måndag 2 januari 2012

DET KOM ETT MEJL


MAN BLIR  PÅ OTROLIGT  GOTT HUMÖR AV ETT MEJL FRÅN NÖJDA ELEVER...

************************************************************************************
Hej Tina!
Tänkte bara tala om att jag nog hade lite magmuskler längst under nånstans, i alla fall så har jag faslig träningsvärk i dem idag…Och två sittben verkar jag ha hittat för det gör lika ont på båda sidorna när jag försöker sitta på en hård stol…

 Alltså mycket bra träning för mig, tack för det! Nu tycker jag det är kul att rida igen!

Tack från en helnöjd

 //Meta
***********************************************************************************

Idag är det måndag o arbetet går lite trögt.
Yr som en yrpanna....ogillar det!
Traskat en tur med herr Bubbel men idag går det bara inte att rida :(

Har ialla fall plockat bort det mesta julpyntet idag. Skönt att slippa det , man tröttnar snabbt!
Ska ta bort det i stallet också...det som inte SötGöta redan käkat upp...

//Bubbel - käkar halm

Inga kommentarer: